Wednesday, April 11, 2012

Bagaimana membuat Business Card

Tips Rekabentuk / Create Business Card

Kad perniagaan sering menjadi item yang penting dalam alam perniagaan, anda perlu Memperkenalkan Perniagaan anda pada pelanggan atau rakan kongsi perniagaan. Ia juga untuk mewakili anda dan menjelaskan motto syarikat anda.
Seringkali Kad Perniagaan menjadi punca tercetusnya potensi baru untuk syarikat kecil atau besar. jika didalam bilik mesyuarat, anda baru sahaja selesai memperkenalkan produk anda pada ahli mesyuarat, anda pasti nya meninggalkan sedozen kad bisnes anda. Sungguh penting untuk memastikan rekabentuk kad perniagaan supaya lebih lengkap dan kompleks, bermakna logo, nama, butiran syarikat dan alamat (termasuk butir-butir perhubungan seperti telefon, faks, e-mel dan laman web) adalah perlu.

Pastikan Kad Perniagaan Anda Diminati Pelanggan.

Jika anda suka dengan rekabentuk kad perniagaan anda - itu tak penting. tetapi sangat penting memastikan kad perniagaan anda disukai oleh pelanggan anda. ya, anda perlu sentiasa memdapat kan kad perniagaan berbentuk baru dan mengikuti peredaran zaman. Dan pasti pelangan anda mendapat keyakinan dan kepercayaan yang lebih pada anda.

Satu trik yang biasa di lakukan adalah mencetak beberapa dozen dan berikan pada orang yang berpotensi didalam persekitaran jenis perniagaan anda, temuduga meraka dan kumpulkan pendapat meraka tentang kad perniagaan anda dan apa kah perku diperbaiki didalam kad perniagaan anda tentang rekabentuk dan infomasinya.

Perniagaan Business card

Jika sebuah syarikat reka bentuk grafik yang profesional mencipta kad perniagaan anda, kebiasaannya syarikat percetakan akan mengikut garis panduan yang ditetapkan untuk membuat kad perniagaan. ini juga satu tips yang baik. Banyak agensi pengiklanan menawarkan perniagaan percetakan kad, sama ada dengan pencetak biasa atau dengan menggunakan perkhidmatan pencetak yang pintar untuk melakukannya.

New Google App Update


New Free Software Download Update

 
Design by cool3g | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons